Japanska limuzina zavodljivim linijama osvaja na prvi pogled, no na drugi prevagu ipak odnose blagodati Skyactiv tehnologije. Testirani automobil pokreće top motor u ponudi, 2,2-litreni turbodizelaš sa 175 konjskih snaga, uz najveći okretni moment od čak 420 Nm koji je na raspolaganju od 2000 o/min. Ovaj Skyactiv agregat ima nizak stupanj kompresije (14:1). Više od objašnjavanja tehnikalija ovdje će reći informacija da to ovaj uglađeni motor automobil dug 487 cm startnim čini već od niskih okretaja. No, jednako je poletan i u visokima.
Uparen s 6-stupanjskim automatskim mjenjačem (brzine možete mijenjati i preko polugica na volanu), savršen je izbor. Do stotke utroši 8,6 sekundi, te postiže maksimalnih 216 km/h. Temeljem izvedbe na cesti, za očekivati je bitno veća potrošnja od deklariranih 4,9 l/100 km. Tijekom testa Mazda6 trošila nam je 7,1 l/100 km. Više od deklarirane potrošnje, ali djelovanjem Skyactive tehnologije i dalje smo zadovoljni.
Isprobana \'šestica\' ponosi se najbogatijim paketom opreme. Revolution opremljenost obuhvaća, među ostalim, automatski dvozonski klima-uređaj, radarski tempomat, biksenon svjetla, grijanje prednjih sjedala, pametan ključ, gumb za pokretanje motora, 19-inčne alu naplatke, Bose audio sustav s 11 zvučnika... Prostrana i udobna unutrašnjost dizajnerski nije atraktivna kao vanjština, no uklapa se u čitavu sliku. Korišteni materijali su kvalitetni, kao i završna obrada. Sjedala testnog primjerka presvučena su svijetlom kožom, za što valja doplatiti skromnih 1000 kuna. Mazda6 u reprezentativnom izdanju košta 290.300 kuna.
>> Nova Mazda6 - najdinamičnija limuzina D-segmenta